Izdelke lahko zamenjate ali vrnete.

Menjava artikla

V kolikor želite prejeti izdelek zamenjati nas o tem obvestite na naš email:info@lepashop.si, v roku 14 dni od prejema izdelka, natisnite obrazec, katerega dobite tukaj: obrazec za menjavo in ga skupaj s prejetim artiklom in kopijo računa pošljite na naš naslov: LEPA SHOP, Marta Pogačar s.p., Volfova ulica 10, 1230 Domžale. (v roku 14 dni od podanega obvestila na naš e-mail naslov, pogoji za menjavo artikla so enaki kot pri pravici do odstopa od pogodbe – berite dalje.

V kolikor je artikel, ki ga menjate dražji od artikla, ki ste ga kupili pred tem, lahko doplačate razliko, v primeru da je cenejši pa vam razliko povrnemo na TR. Poštnino v našo smer krijete vi, potrebno pa je doplačati tudi 2.90 €, katerega plačate ko prejmete novi paket.

Izdelek pošljite priporočeno, tako zagotovite, da se paket ne bo izgubil. Za izgubljene pakete ne odgovarjamo. V kolikor vrnjenega paketa ne prejmemo vam ne moremo izdelka zamenjati ali vrniti denarja za vaše naročilo.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu s 43č. in b43d. členom ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe. Potrošnik nas lahko obvesti preko e-pošte: info@lepashop.si.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano, nenošeno, neuporabljeno in v nespremenjeni količini.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu (poslanem po e-pošti) o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj. Prejeta plačila vam bomo izvršili na vaš TR (osebni račun).

Če se ta rok izteče konec tedna ali na državni praznik, se obdobje podaljša do naslednjega delovnega dne. ZVpot (43.d člen) določa, da mora podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe vrniti vsa prejeta plačila. Lahko pa podjetje zadrži vračilo prejetih  plačilo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Ko vam denar nakažemo na vaš TR vas o tem obvestimo preko e-pošte.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. (Stroški poštnine se razlikujejo glede na velikost in težo vaše pošiljke). Priporočamo, da pošljete paket priporočeno, da se paket ne izgubi, za pošiljke katere se izgubijo ne odgovarjamo, v primeru, da paketa, ki ga vračate, ali želite zamenjati nismo prejeli in odstopate od pogodbe vam denarja za vaš nakup žal ne moremo vrniti, prav tako ne moremo narediti menjave. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so v primeru, da so poslane na naš naslov zavrnjene. Naročeno lahko vrnete le po pošti, osebna vračila in menjave žal niso možne.

O nameravanem vračilu nas, prosimo, pisno obvestite še preden pošljete paket, in sicer na kontaktni e-mail: info@lepashop.si.

Potrošnik mora blago vrniti na naš naslov (LEPA SHOP, Marta Pogačar s.p, Volfova ulica 10, 1230 Domžale).  Obvezno priložite tudi kopijo računa!

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec za odstop od pogodbe

Za prejeto blago, katerega ste se odločili da ga boste vrnili, ne smete uporabljati. Pravica do odstopa od pogodbe velja samo za pregled blaga. To ni pravica do 14-dnevne brezplačne uporabe izdelka. Blago mora biti v stanju kot je bilo, v enaki embalaži in s priloženim računom- lahko je kopija. V primeru, da je ugotovljeno da je bilo blago uporabljeno ali ima kakšne druge znake uporabe, denarja nismo dolžni vrniti. Podjetje Marta Pogačar s.p. si pridržuje pravico, v kolikor ugotovi, da določen naročnik ni prevzel paketa, nato pa ponovno oddal naročilo, da pri ponovnem naročilu zahteva plačilo stroškov poštnine (za paket, ki ni bil prevzet + za novo oddano naročilo) po prejetem plačilu odda paket v dostavo. V primeru, ko je paket odposlan nazaj na naš naslov in niso pogoji za vračilo denarja izpolnjeni, pošljemo paket nazaj na vaš naslov z odkupnino v vrednosti 2. 90 € – v te ceni so vključeni stroški poštnine. Znesek je potrebno poravnati, ko prejmete paket.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TR uporabnika se vrne le vplačani znesek, ki ga je kupec plačal.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta: Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

V kolikor želite blago zamenjati veljajo enaki pogoji kot pri vračilu. Preberite si pogoje.

NAROČNIK NE MORE VRNITI BLAGA ALI GA ZAMENJATI V PRIMERU:

  1. če naročnik ne priloži kopije računa.
  2. če naročnik ne priloži izpolnjenega obrazca za menjavo ali za odstop od pogodbe, katerega najdete pod pogoji poslovanja –zgoraj.
  3. če blago ni v originalno zapakirani embalaži (v primeru ko je embalaža sestavni del izdelka).
  4. če blago ni bilo kupljeno v spletni trgovini www.lepashop.si.
  5. če je ob vračilu izdelek v razstavljenem stanju.
  6. če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti).
  7. ob okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile.
  8. če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja. Pri spremembah na aparatu.
  9. če ima izdelek neprijeten vonj, katerega pred prevzemom paketa ni bilo: primer: želite vrniti lasne podaljške ali jih zamenjati in imajo vonj po cigaretnem dimu, v tem primeru menjava ali vračilo denarja nista možna zaradi higienskih razlogov. Takšnega izdelka ne moremo vrniti nazaj v prodajo.
  10. če je izdelek že bil v uporabi: primer: nosili ste lasne podaljške nato pa želite izdelek vrniti, v tem primeru, zaradi higienskih razlogov izdelka ali izdelkov ni možno vrniti.
  11. če je izdelek že opran! Preden izdelek uporabite oz. ga operete preverite če je brezhiben! V nasprotnem primeru nas kontaktirajte in bomo izdelek zamenjali ali vam vrnili denar. V kolikor je ugotovljeno, da je bil izdelek že v pranju in ga želite zamenjati ali vrniti to žal ni možno.
  12. ko je izdelek zavozljan in nima več prvotne oblike. V primeru, da vrnete lase in niso v stanju kot so bili, ko ste jih prejeli. V tem primeru izdelka ni mogoče zamenjati ali vrniti.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa
  • je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake vam pošljemo, v primeru da ga želite. Pišite nam na: info@lepashop.si in vam ga bomo poslali.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Pravico do uveljavljanje stvarne napake imate le ob priložitvi računa, brez računa vam žal NE MOREMO zamenjati artikla.

Primer: Frizer vam namesti lasne podaljške kupljene na www.lepashop.si. Po namestitvi ugotovite da vam lasje ne odgovarjajo ali, da vam pričeska ni všeč. Nato se odločite za reklamacijo izdelka, ker vam izdelek ne ustreza. Podjetje Marta Pogačar s.p. ne odgovarja za napake povzročene s strani frizerja ali usposobljene osebe na tem področju. Prav tako v nobenem primeru ne krijemo stroškov namestitve in odstranitve lasnih podaljškov! Za nastale stroške morate poskrbeti sami. V kolikor želite uveljavljati reklamacijo za lasne podaljške potrebujete račun od frizerja ter račun, ki ste ga prejeli skupaj z naročilom! Brez obeh računov reklamacij ne sprejemamo. V kolikor je ugotovljeno da navodila za nego niso bila upoštevana in da ste malomarno ravnali z lasmi ne morate uveljavljati reklamacije oz. vam vračilo denarja ali zamenjava za drugi artikel ne pripadata!

Imate vprašanje ali želite več informacij? Pišite nam na: info@lepashop.si.