POGOJI POSLOVANJA

 

S spletno trgovino www.lepashop.si (v nadaljevanju » lepashop.si « ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Marta Pogačar s.p (v nadaljevanju »ponudnik«). Ponudnik zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje lepashop.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

  1. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
    identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Vsi artikli na spletni strani so na zalogi. Rok dostave je 1-2 dni. Če se slučajno zgodi, da artikla ni na zalogi vas o tem obvestimo preko vaše e-pošte.

Načini plačila

1. PO POVZETJU

Plačate ko prejmete paket z gotovino ali kartico. Kurir nima vedno pri sebi POS terminala, zato imejte vedno pri sebi gotovino in kartico. V primeru plačila z gotovino, predlagamo, da imate pripravljen točen znesek odkupnine. Plačate lahko s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club.
V primeru plačila s kartico (debetno ali kreditno) ali gotovino, NIMATE DODATNIH PROVIZIJ OZ. STROŠKOV s strani Pošte Slovenije! Lahko pa vam dodatne stroške zaračuna izdajatelj vaše kartice.

 

2. PO PREDRAČUNU (UPN nalog ali univerzalni plačilni nalog)

Ko opravite naročilo, prejmete e-pošto na vaš e-mail naslov s podatki za plačilo. Kupec nato izvrši plačilo z obrazcem UPN (preko spletne banke, na pošti ali banki…) mi pa mu pošljemo paket takoj, ko je plačilo vidno na našem računu. Na upn nalogu je tudi QR koda katero lahko skenirate (slikate) s telefonom in plačate preko telefona v kolikor imate nameščeno telefonsko spletno banko.(Abamobi ali katero drugo). Lahko pa podatke prepišete na položnico in plačate naročilo na pošti ali banki oz. kjerkoli je plačevanje mogoče. Pri plačilu z upn nalogom vam ne zaračunamo dodatne provizije, lahko pa vam jo zaračuna pošta ali banka.

ROK DOSTAVE samo 1 do 2 dni!

  • V kolikor oddate naročilo od ponedeljka do četrtka do 14.50 ure prejmete paket naslednji dan. Primer: naročilo oddate v četrtek do 14.50 ure, paket bo pri vas v petek. V kolikor oddate naročilo v četrtek po 14.50 uri pa prejmete paket v soboto ali najkasneje v ponedeljek.
  • V primeru ko oddate naročilo v petek do 14.50 ure prejmete paket v ponedeljek. (Lahko se zgodi da prejmete paket že v soboto).
  • V kolikor oddate naročilo v soboto ali nedeljo pa prejmete paket v torek.

Pozor! Na vseh lokacijah pošta Slovenije ne dostavlja ob sobotah, tako da raje računajte na dostavo v ponedeljek. Pred dostavo vas kurir pokliče.

Vsi izdelki v spletni trgovini so na zalogi. 

Dostava

Za vas dostavlja Pošta Slovenije.

Ob dela prostih dneh in nedeljah Pošta Slovenije ne dostavlja. Večkrat se pa zgodi, da Pošta Slovenije dostavi paket v soboto (ni pa pravilo).

Ob oddaji naročila navedite svojo telefonsko številko, da vas bo kurir omenjene dostavne službe obvestil o času dostave paketa.

Stroški poštnine

  • Pri nakupu nad 40€ je poštnina brezplačna.
  • Stroški pakiranja znašajo 0.99 €. Ta strošek plačate ob vsakem nakupu, ne glede ne višino nakupa.
  • 2,99 € (za plačilo po povzetju). Brez dodatnih provizij.
  • 1,99 € Pri plačilu z UPN nalogom znaša poštnina 1,99 €. (UPN nalog vam pošljemo na vašo e-pošto. Nato lahko plačate položnico s slikanjem kode, preko spletne banke ali na banki ali pošti. Dodatne stroške vam lahko zaračuna vaša banka oz ponudnik storitve (provizijo za plačilo), mi ne zaračunamo dodatnih provizij.

KO GRE PAKET V DOSTAVO VAS O TEM 2 x OBVESTIMO

Pošta Slovenije omogoča več vrst dostave pošiljk. Ko vaš paket zapakiramo in ga izročimo Pošti Slovenije vas o tem Pošta Slovenije obvesti preko e-pošte ter sms sporočila.

V sporočilu si lahko izberete vrsto dostave/prevzema in spremembo naslova dostave (če ste si morda premislili).

Pred dostavo prav tako dobite sms in e-pošto.

SLEDENJE POŠILJKI

V sporočilu prejmete tudi 13 mestno številko za sledenje pošiljki. Na povezavi vpišite vašo celotno številko in preverite kje se vaš paket nahaja: (https://sledenje.posta.si/). V kolikor imate težave ali ne veste kje se vaš paket nahaja nam pišite na: info@lepashop.si.
Sledilno številko dobite po e-pošti ter po sms sporočilu, ko gre paket v dostavo.

DOSTAVA/PREVZEM PAKETA:

1.Poštar vam dostavi paket na izbrani naslov (pred dostavo pošiljke vas kurir (poštar) pokliče),

2. prevzem pošiljke na vaši najbližji Poštni poslovalnici. Na povezavi si poglejte kje se nahaja vaša najbližja pošta: (https://www.posta.si/iskalnik-poslovalnic),

3. prevzem pošiljke na Paketomatih Pošte Slovenije. Na sliki si lahko pogledate kje po Sloveniji se nahajajo paketomati. V kolikor želite dostavo na paketomat na zaključku naročila napišite: Paketomat in naslov paketomata.

 

4. prevzem pošiljke na Petrolovih poslovalnicah (https://www.petrol.si/prodajna-mesta#posta). Petrol zaračuna dodatnih 0,45 € za prevzem paketa (brez odkupnine). Petrol zaračuna dodatnih 1,50 € za paket ki je odposlan z odkupnino. Prevzem paketov je možen pri blagajni.

5. Prevzem paketa v paketniku Direct4me. Za več info si preberite: https://www.direct4.me. V paketnik direct4me si lahko usmerite paket na podlagi prejetega SMS-a tisti dan, ko mi oddamo paket v dostavo (Moja dostava – Moja izbira). O paketnikih si lahko preberete na naslednji povezavi, kjer najdete tudi seznam lokacij, ki imajo paketnik direct4me: https://www.posta.si/zasebno/postne-storitve/paketnik-direct4me

6.Paket vam lahko dostavijo v SLUŽBO (ali pred vhod, na teraso, pred garažo, pred hišo)…

Opozorilo! Paket morate sprejeti v 8 dneh, drugače se vrne nazaj na naš naslov!

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme potrditev naročila na vpisan elektronski naslov. Račun prejmete v prejetem paketu skupaj z naročenimi artikli.

Oddaja naročila

Želeni izdelek v košarico dodaš s klikom na gumb ”DODAJ V KOŠARICO“.

Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku “Moja košarica”. Ko imaš v košarici vse želene izdelke in želiš začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikneš na okvirček “Moja košarica” in nato NA ZAKLJUČEK NAROČILA. Klik te pripelje do mesta kjer vneseš svoj e-mal naslov. Nato greš na Blagajno, kjer bo celoten povzetek tvoje košarice in končni znesek skupaj z stroškom poštnine.

Tukaj izpolnite podatke o kupcu in vnesete naslov, kamor pošljemo naročeno blago. Izberete tudi način plačila. V tem koraku vpišete tudi promocijsko kodo in/ali kodo za darilni bon v kolikor jo imate. Okence – vnesi komentar je namenjeno, da lahko poljubno vpišete morebitne pohvale, kritike ali vnesete dodatne opombe ob nakupu. Za zaključek naročila klikneš na gumb ” NAROČAM IN Z ODDAJO NAROČILA SE STRINJAM S PLAČILOM “. S tem se strinjaš s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za oddano naročilo.

Poprava napak pred oddajo naročila

Ste se zmotili pri zlaganju produktov v košarico ali izbiri načina plačila? Brez skrbi! V vsakem trenutku imate možnost urejanja in popravljanja napak pred oddajo svojega naročila. Kliknite na: moja košarica in uredite naročilo, na zaključku nakupa pa nato spremenite način plačila. V košarici lahko po želji dodate ali odstranite izdelke s klikom na povezavo desno ob produktu “x – odstrani”. V kolikor kliknete – nadaljuj z nakupom pa lahko tudi dodate želene artikle v košarico.
Če imaš kakršnakoli vprašanja ali potrebuješ pomoč, smo vedno tukaj zate. Piši nam na info@lepashop.si

Cene

Cene ne vsebujejo ddv. Marta Pogačar s.p ni ddv zavezanec. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu: naročilo sprejeto, prav tako prejme številko naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Promocijske kode

Občasno naročnikom e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti. Koda vam lahko prinese darilo ali popust. Koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “uveljavi kupon” in potrdi s klikom na gumb “uveljavi kupon”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo. Promocijsko kodo prejmete, ko prvič oddate naročilo. Kodo dobite napisano v paketu in jo lahko koristite pri vašem drugem nakupu.

Za nakup ali uporabo izdelkov iz spletne trgovine www.lepashop.si morate biti starejši od 18 let. S potrdilom strinjanja s spodaj navedenimi splošnimi pogoji hkrati potrjujete, da ste starejši od 18 let.

Menjava artikla

V kolikor želite prejeti izdelek zamenjati nas o tem obvestite na naš email:info@lepashop.si, v roku 14 dni od prejema izdelka, natisnite obrazec, katerega dobite tukaj: obrazec za menjavo in ga skupaj s prejetim artiklom in kopijo računa pošljite na naš naslov: LEPA SHOP, Marta Pogačar s.p., Volfova ulica 10, 1230 Domžale. (v roku 14 dni od podanega obvestila na naš e-mail naslov, pogoji za menjavo artikla so enaki kot pri pravici do odstopa od pogodbe – berite dalje.

V kolikor je artikel, ki ga menjate dražji od artikla, ki ste ga kupili pred tem, lahko doplačate razliko, v primeru da je cenejši pa vam razliko povrnemo na TR. Poštnino v našo smer krijete vi, potrebno pa je doplačati tudi 2. 90 €, katerega plačate ko prejmete novi paket.

Izdelek pošljite priporočeno, tako zagotovite, da se paket ne bo izgubil. Za izgubljene pakete ne odgovarjamo. V kolikor vrnjenega paketa ne prejmemo vam ne moremo izdelka zamenjati ali vrniti denarja za vaše naročilo.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu s 43č. in b43d. členom ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe. Potrošnik nas lahko obvesti preko e-pošte: info@lepashop.si.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano, nenošeno, neuporabljeno in v nespremenjeni količini.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu (poslanem po e-pošti) o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj. Prejeta plačila vam bomo izvršili na vaš TR (osebni račun).

Če se ta rok izteče konec tedna ali na državni praznik, se obdobje podaljša do naslednjega delovnega dne. ZVpot (43.d člen) določa, da mora podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe vrniti vsa prejeta plačila. Lahko pa podjetje zadrži vračilo prejetih  plačilo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Ko vam denar nakažemo na vaš TR vas o tem obvestimo preko e-pošte.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. (Stroški poštnine se razlikujejo glede na velikost in težo vaše pošiljke). Priporočamo, da pošljete paket priporočeno, da se paket ne izgubi, za pošiljke katere se izgubijo ne odgovarjamo, v primeru, da paketa, ki ga vračate, ali želite zamenjati nismo prejeli in odstopate od pogodbe vam denarja za vaš nakup žal ne moremo vrniti, prav tako ne moremo narediti menjave. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so v primeru, da so poslane na naš naslov zavrnjene. Naročeno lahko vrnete le po pošti, osebna vračila in menjave žal niso možne.

O nameravanem vračilu nas, prosimo, pisno obvestite še preden pošljete paket, in sicer na kontaktni e-mail: info@lepashop.si.
Potrošnik mora blago vrniti na naš naslov (LEPA SHOP, Marta Pogačar s.p, Volfova ulica 10, 1230 Domžale).  Obvezno priložite tudi kopijo računa!

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec za odstop od pogodbe

Za prejeto blago, katerega ste se odločili da ga boste vrnili, ne smete uporabljati. Pravica do odstopa od pogodbe velja samo za pregled blaga. To ni pravica do 14-dnevne brezplačne uporabe izdelka. Blago mora biti v stanju kot je bilo, v enaki embalaži in s priloženim računom- lahko je kopija. V primeru, da je ugotovljeno da je bilo blago uporabljeno ali ima kakšne druge znake uporabe, denarja nismo dolžni vrniti. Podjetje Marta Pogačar s.p. si pridržuje pravico, v kolikor ugotovi, da določen naročnik ni prevzel paketa, nato pa ponovno oddal naročilo, da pri ponovnem naročilu zahteva plačilo stroškov poštnine (za paket, ki ni bil prevzet + za novo oddano naročilo) po prejetem plačilu odda paket v dostavo. V primeru, ko je paket odposlan nazaj na naš naslov in niso pogoji za vračilo denarja izpolnjeni, pošljemo paket nazaj na vaš naslov z odkupnino v vrednosti 2. 90 € – v te ceni so vključeni stroški poštnine. Znesek je potrebno poravnati, ko prejmete paket.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TR uporabnika se vrne le vplačani znesek, ki ga je kupec plačal.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta: Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

V kolikor želite blago zamenjati veljajo enaki pogoji kot pri vračilu. Preberite si pogoje.

NAROČNIK NE MORE VRNITI BLAGA ALI GA ZAMENJATI V PRIMERU:

  1. če naročnik ne priloži kopije računa.
  2. če naročnik ne priloži izpolnjenega obrazca za menjavo ali za odstop od pogodbe, katerega najdete pod pogoji poslovanja –zgoraj.
  3. če blago ni v originalno zapakirani embalaži (v primeru ko je embalaža sestavni del izdelka).
  4. če blago ni bilo kupljeno v spletni trgovini www.lepashop.si.
  5. če je ob vračilu izdelek v razstavljenem stanju.
  6. če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti).
  7. ob okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile.
  8. če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja. Pri spremembah na aparatu.
  9. če ima izdelek neprijeten vonj, katerega pred prevzemom paketa ni bilo: primer: želite vrniti lasne podaljške ali jih zamenjati in imajo vonj po cigaretnem dimu, v tem primeru menjava ali vračilo denarja nista možna zaradi higienskih razlogov. Takšnega izdelka ne moremo vrniti nazaj v prodajo.
  10. če je izdelek že bil v uporabi: primer: nosili ste lasne podaljške nato pa želite izdelek vrniti, v tem primeru, zaradi higienskih razlogov izdelka ali izdelkov ni možno vrniti.
  11. če je izdelek že opran! Preden izdelek uporabite oz. ga operete preverite če je brezhiben! V nasprotnem primeru nas kontaktirajte in bomo izdelek zamenjali ali vam vrnili denar. V kolikor je ugotovljeno, da je bil izdelek že v pranju in ga želite zamenjati ali vrniti to žal ni možno.
  12. ko je izdelek zavozljan in nima več prvotne oblike. V primeru, da vrnete lase in niso v stanju kot so bili, ko ste jih prejeli. V tem primeru izdelka ni mogoče zamenjati ali vrniti.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake vam pošljemo, v primeru da ga želite. Pišite nam na: info@lepashop.si in vam ga bomo poslali.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Pravico do uveljavljanje stvarne napake imate le ob priložitvi računa, brez računa vam žal NE MOREMO zamenjati artikla.

Primer: Frizer vam namesti lasne podaljške kupljene na www.lepashop.si. Po namestitvi ugotovite da vam lasje ne odgovarjajo ali, da vam pričeska ni všeč. Nato se odločite za reklamacijo izdelka, ker vam izdelek ne ustreza. Podjetje Marta Pogačar s.p. ne odgovarja za napake povzročene s strani frizerja ali usposobljene osebe na tem področju. Prav tako v nobenem primeru ne krijemo stroškov namestitve in odstranitve lasnih podaljškov! Za nastale stroške morate poskrbeti sami. V kolikor želite uveljavljati reklamacijo za lasne podaljške potrebujete račun od frizerja ter račun, ki ste ga prejeli skupaj z naročilom! Brez obeh računov reklamacij ne sprejemamo. V kolikor je ugotovljeno da navodila za nego niso bila upoštevana in da ste malomarno ravnali z lasmi ne morate uveljavljati reklamacije oz. vam vračilo denarja ali zamenjava za drugi artikel ne pripadata!

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  •  jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pravno obvestilo

Slike in podatke na spletni strani www.lepashop.si ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip lepashop.si sta v lasti upravljalca spletne strani www.lepashop.si, Marta Pogačar s.p.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova: info@lepashop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Marta Pogačar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: http://ec.europa.eu/odr

Darila

Večkrat podarimo kakšen izdelek za darilo. V kolikor se odločite za menjavo ali vračilo izdelka morate v paket prav tako priložiti darilo, ki ste ga prejeli. V primeru, da menjate izdelek za enako vrednost kot ste ga plačali v prvem naročilu vam darilo ostane, v kolikor menjate za cenejši izdelek je potrebno darilo vrniti nazaj. V primeru, ko gre za menjavo za višjo vrednost izdelkov in ste prejeli darilo pri prvem nakupu vam darilo ostane.

Prav tako daril, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo za druge artikle in ne vračamo vrednosti brezplačno prejetega izdelka.

V kolikor imate vprašanje glede prejetih daril nam pišite na: info@lepashop.si

Obveščanje in e-novičke

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih in akcijskih ponudbah. Ponudnik (Marta Pogačar s.p) se obvezuje, da e-poštnega naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk s tem pa žal ne bo obveščen o novostih in akcijah ponudbah.

Pravica o spremembi

Marta Pogačar s.p si pridržuje pravico o spremembi pogojev poslovanja.

Vsako naročilo prejme v paketu račun!

Podatki podjetja:

Spletno poslovanje in druge storitve, Marta Pogačar s.p.
Volfova ulica 10
1230 Domžale
Davčna številka: 29759684 (nismo zavezanci za ddv). DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.
Matična številka: 8654123000
IBAN SI56 0510 0801 6893 803 (Abanka)
Datum vpisa pri registrskem organu: 04.06. 2020

KONTAKT: INFO@LEPASHOP.SI